Portal Sklep Bazar Tygodnik Ryby Domowe Klub Reklama Pomoc
ARchiwum sklep
English pages

UWAGA! ZNAJDUJESZ SIĘ NA STRONACH ARCHIWALNYCH !!! NOWY ADRES => Wędkarstwo - Rybie Oko - http://www.fishing.pl

 
Artykuły
Forum
Foto
Baza
Co i kiedy
Linki
Brania
Hyde Park
Humor
Znad wody
Filmy i pliki
Kartki
Encyklopedia
Ryby i prawo
Ściąga
 
 
 
 
mniej ostatnich wiadomości 82114
To był fragmnet większej całości, niżej więcej :)
pytanie o połów
pomocy!
pomocy!
Odp: odp:Kłusownicy na śląsku
Odp: dorsz
.......................
Odp: Zapora na Wisłoce
Odp: Oj Panie Bogusz .....
Odp: Żyłka
pytanie o połów
pomocy!
pomocy!
leszczyńskie
"okonek"
Wróżka
W obronie jazgarza
Zawody? Również! Bo dlaczego nie?
Wisiel :/
Łowic bez nęcenia ?
Opowieśc znad wody..
Zanęty produkcji polskiej a zagranicznej
Konińskie kanały
Kupię szpulę do Okumy Avenger AV 30!!!!!!!!!!!!
POŻEGNANIE :) - godz 14!!!
Fajna rybka
Szkoda tytułować
 
 
więcej
Zawody wędkarskie
 4/145
Ten okropny żarłok - JAZGARZ
 
Opowieści znad wody.... cz.1
 6.9/85
Leszczowisko
 7.1/202
 8.8/115 hit
Łakomiec
 7.9/66
Oszuści na Bazarze Rybiego Oka.
 7.3/64
KOMUNIKAT
 
Stało się...
 5.6/30
Kłusownik ukarany! Lepiej późno niż wcale.
 4.9/71
 
 
więcej
Petycja!!!!!!!!!!!!!
Pstrąg Roztocza
Uroczyste otwarcie
 
 
Inne ankiety
Żyłka
Co robisz z niepotrzebnym kawałkiem żyłki?
wyrzucasz gdziekolwiek
rzucasz do wody, bo tam jej nie widać i ptak się nie zaplącze
tniesz na mniejsze kawałki i wyrzucasz
zabierasz ze sobą, by spalić w ognisku
zabierasz ze sobą, by wyrzucić do śmietnika
to inaczej, jak podaj w komentarzu

Wyniki Wyniki wszystkich

Komentuj
 


Wszystkie Konkursowe

Hit  Sprzet wytrzymal

Autor: Sebastian Siekierka
Data:26.10.04 20:26
Ocena:6.71  (24)
Czytano:3320
 Konkursowy!

Mowi sie ze kazdy dzien jest dobry, gdy sie idzie na ryby.



czasem warto byc do konca
Chcialoby sie napisac byl piekny dzien, ale nie byl. Padalo i zimny wiatr od rana, ale jak to mowil ktos mi bliski "...chociarz rzadkim g....by padalo , a na ryby pojde...." Wiec poszli. Wzieli lodz i zaczeli oblawiac. Godzina nic. Druga tez nic. W trzeciej godzinie zlapal sie szczupak, okaz do rekordu, ale na najmniejszego, jakies 15 cm. I to na obrotowke 3 czyli ryba chyba zeruje. Tak sobie wmawia kazdy wedkarz. No i nic sie nie dzieje caly dzien 8 godzin ani brania ryby. Na nic. Zdesperowani, zziebnieci i przemoczeni, ale z pomyslami. Deszczyk przestal padac, bo w koncu juz sie zbliza weczor. To czemu nie mialo by sie rozpogodzic na noc. Tak wiec pozostali na wodzie jeszcze chwile. Wpadli na pomysl by wyrzucic na martwa rybke na grunt. Rybki mieli wlasne , zakupione specjalnie na te okazje, ale jak dotad nie byli prezkonani co do ich dzialania i jakosci. Lecz dali za wygrana chwila spokoju, wyrzucic i odpoczac od calodziennego plywania na wioslach i rzucanai w pustke. Tak wiec uzbrojana rybke poslali na dno: Mija czas a oni wspominaja jak to wczoraj ogladali na dvd wedkarskie walki z sandaczami. Dzielili swoje poglady i spostrzezenia. I tak jak sobie dyskutowali na wedkarskie temat, stala sie rzecz najmniej oczekiwana, jedna z wedek dala znak zycia. W pierwszej chwili obydwoje siedzieli bez ruchu, zastygli i nie wierzyli juz chyba, ze cos takiego moze sie zdarzyc. A jednak sie zdarzylo. Ryba wysnowala zylke, a jeden z nich chwycil za wedke i zacial. I ............i jest to upragnione targanie i walka ryby na drugim koncu. Odjazdy w lewo, prawo, potem gruntowanie. Wszystko pieknie ladnie, tylko zylka troche za slaba jak na takie wojarze. Oby kolowrotek spelnil swoja funkcje. Walka ryby byla przepiekna,´ryba pokazala wszystkoie swoje umiejetnosci, ale wedkarz okazal sie lepszy tym razem. Choc trzeba przyznac , ze zanim zobaczyli ja na powierzchni wody obbydwoje byli zafascynowani i juz nie odczowali zadnego zziebniecia, czy tez innych dolegliwosci. Rba po 10 minutach wyladowala w podbieraku. A wedkarz na laweczce . To byl jego pierwszy sandacz w zyciu i od razu taki okazaly, oby nie ostatni.



drukuj drukuj wyślij wyślij

Lista komentarzy


Temat: Autor:
Czas:
Sprzęt wytrzymał
Janusz Felkowski 27.10.04 16:18
Gratuluje wspaniałej ryby a w szczególności cierpliwości



Valid XHTML 1.0!
Wszelkie prawa zastrzeżone - All Rights Reserved - ©1999-2004 Krokus Sp. z o.o. - powered by eZ publish
Za publikowane treści odpowiedzialność ponoszą ich autorzy, jednocześnie wyrażając tym samym zgodę na ich bezterminową publikację.
Reklamy Krokus: Jeśli interesuje Cię wędkarstwo a w szczegolności, gdy chesz pooglądać piękne Zdjęcia wędkarskie ryb i przyrody, kliknij na wskazany link. Jest co pooglądać! Każdy hobbysta wędkarz winien być raczej zadowolony.